måndag 25 januari 2010

Bli inte rädd om du tittar ut, det är bara jag utanför fönstret

Mobilupdate!

Jag vet att du tänker att jag är lite småtwisted och galen, men du vet inte hur det är om du inte känt såhär själv! Jag försökte verkligen ta igen lite plugg ikväll. Jag halkade efter innan jul för jag tapetserade mitt rum med bilder av L, dels tog det lite tid att välja ut bilderna och sedan att sätta upp alla på fondväggen. De är 8x15. På de andra väggarna hänger ingenting, de är bara vita, ingenting får ta fokus från henne där inne.

Den där väggen gör mig så lycklig. Vi ligger och tittar på varandra varje kväll. Och det här vet ingen men ibland väljer jag en bild som jag pratar med. Hon har så många olika miner så jag kan välja samtalsämnen utefter hennes humör. Hon har världens finaste röst, ni kan inte föreställa er.

Så hur som helst, jag ligger efter i skolan eftersom Väggen var viktigare och jag försökte plugga. Men. Linda loggade in på MSN. Jag var tvungen att skriva något. Jag skrev hej.

Det visade sig att hon var ledsen för att en av våra lärare inte ger henne det betyg hon förtjänar! Nu kokar jag av ilska igen! GE HENNE MVG FÖR I HELVETE!
Vad skulle jag göra? Hon är ledsen, hon behöver mig. Hon vet bara inte om det riktigt än.

Så nu ligger jag här ute, påpälsad, i kylan i hennes trädgård. Jag slutade ha känsel i smalbenen för länge sen men jag måste bara se att hon lyckas somna och sen ska jag dra mig hemåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar