fredag 1 oktober 2010

KVÄLLEN VI VÄNTAT PÅ ÄR ÄNTLIGEN HÄR!

People!

DET har äntligen hänt! Jag vill gråta, sjunga, dansa av lycka! Men jag kan inte. Linda sitter två rader framför mig och man vill ju behålla sitt cool..

Äntligen. Ikväll kommer det hända. Lindas kropp kommer bli min, ååååååh efter såhär lång väntan kan jag knappt vända på att föra upp fingrar och andra taggiga föremål på ett visst ställe, mhm!

Sommaren var en plåga. Jag oroade mig ständigt för att hitta henne i säng med någon annan. Min sexuella frustration gällande Linda har nått sin kulmen, vilket resulterat i att Lusten har nästan överskridit Kärleken, samt diverse fläckar på fotoväggen...

Men nu. Nu är som sagt min väntan över. Tonight's the night! Linda har bjudit över mig till sitt trädgårdskul och bett mig ta med min piska. Åh, de hemska sakerna jag ska göra mot henne. Hon kommer njuta så mycket!

Jag har drömt om det här ögonblicket så länge nu. Lindas kropp mot min säng, mitt tak, min spis. Åååååååh.

Jag bestämde mig till sist för att vara ärlig och säga hur jag kände. Jag har ju alltid VETAT att hon känner likadant men att hon inte varit medveten om det än. Här är konversationen som utspelade sig i korthet:

Jag: "Linda. Jag kan inte hålla det inne längre. Snälla avsluta mitt lidande nu eller låt mig ge dig den största njutning du någonsin kommer uppleva!"
Linda: "Åh. Stalker. Jag har längtat så länge efter att få höra dig säga de orden... Alla kvällar då jag sett dig med din kikare, jag har klätt av mig långsamt och noggrant, hoppats att du skulle knacka på fönstret och sedan ta mig emot det..."

Nej. Förresten. Vänta, det där var ju min dröm waddup, hehe.
Lätt att blanda ihop. Men det var väl någonting åt det hållet iaf. Mahah.

Återkommer imorgon med bilder! Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. jag börjar bli mörkrädd nu...

    SvaraRadera
  2. taggiga föremål verkar läskigt.... be kind

    SvaraRadera